14 фебруар 2018

Drvo Ljubavi

Bilo jednom jedno drvo. Ne znam koje beše. Bilo je to moje drvo. Nisam ga ja posadila, niti je raslo u mom vrtu. Ali, bilo je moje. 
Ispod njega je bila jedna klupa. Bila je to moja klupa. Nisam je ja napravila, niti je bilo ispred moje kuće. Ali, bila je moja. 
Baš kao i drvo.
Danju i noću, po suncu i kiši, sa osmehom na usnama i suzom u oku. Bila sam tu. Sedela, ležala na klupi i pričala mom drvetu. Znalo je sve tajne o meni i nikada ih nikom nije ispričalo. 
Sve oko njega bilo je setno i zapušteno. Spomenici podignuti herojima nekog doba, na koje smo kao deca polagali cveće, tonuli su u sivilo nekog novog rata koje će roditi neke nove heroje, kojima će jednog dana biti podignuti neki novi spomenici. Nepokošena trava krila je ostatke nekog drugog sveta koji se ušunjao i oterao moje bezbrižno detinjstvo i doneo neku divlju mladost. 
A ono je prkosilo svima, ponosno stremeći ka visinama. Ponekad bih se i popela na njega ali bilo me je strah da odem visoko. Ne zbog visine, ne zbog pada, već koliko god sam želela da me grli, toliko sam se bojala da ga ne povredim. Volela sam to drvo. Bilo je moje sklonište, moja snaga, moj prijatelj. 
Prolazile su godine, pa i decenija cela dok nisam srela njega i upoznala ga sa mojim drvetom. Razumeli su se na prvi pogled. Bila sam srećna. Dolazila sam sama, dolazila sam sa njim. Uživali smo u kutku mog detinjstva i mladosti i naše zrelosti.
A onda je jednog dana neko rešio da spomeniku vrati stari sjaj. Nisam bila srećna. Znala sam da će svetlost koja tu uđe privući neke tuđe oči i ruke, koje će gledati i grliti moje drvo. 
Pogrešila sam. Neke tuđe oči ga jesu videle, ali ga tuđe ruke nisu zagrlile, već posekle. Ni klupe više nije bilo tu. Nije se uklapalo u neku novu razglednicu koju su slikali. Moje drvo će zauvek ostati na razglednici mog sećanja.

Autor: Olivera Jeličić

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva
 
Za ovaj dan ljubavi jedno drvo ljubavi

A kako ga napraviti?

Uputstvo potražite klikom na link na blogu: RukotvorinElla 

Poklonite ga nekom sa ljubavlju da čuva njegove/njene ili vaše tajne.

Нема коментара:

Постави коментар

Najviše Vam se dopalo!