29 септембар 2021

Moja najdraža majko...

Na današnji dan Bog je na zemlju posadio najlepši cvet, ljubičicu koja je meni podarila život. 
Danas je prvi put neću videti, zagrliti, ni poljubiti. 
Njene najlepše plave oči odsutno gledaju i traže i ja mislim da vide mene.
Jedva ispruži ruku u mom pravcu i ja sanjam da hoće da me zagrle.
Kao da se osmehne i ubeđujem sebe da se osmehuje meni.
Čujem neki zvuk sa njenih usana i znam da izgovara da me voli.
Danas ni to neću doživeti jer vreme je takvo, jer život je takav, jer je zabranjeno.
Biće sama, a ja znam da je u srcu sa nama koji je volimo najviše na svetu i 
molimo se za njen oporavak. 

Srećan rođendan najdraža moja mama!

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva/

MAJKA

"Bilo da je tvoja, moja ili Sveta,
majka je ko biljka od koje si stvoren,
srećan što si deo takvog cveta
i što imaš život, izdanak i koren.

Kao što se sunce ogleda u reci,
i bistra mu reka ogledalo pruža,
tako se i majka ogleda u deci,
pa ako su ruže,i ona je ruža.

Ruža i od briga napravi mirise,
i za tvoju radost potroši svoj vek,
ako tražiš zaklon – procveta, širi se,
daje sve iz sebe da ti bude lek

I kad smo već rekli da je majka ruža
morao bi ovo na kraju da znaš:
Majka nije samo da ti ljubav pruža
već da od nje učiš da je i sam daš.

Bilo da je tvoja, moja ili Sveta,
majka je ko biljka od koje si stvoren,
srećan što si deo takvog cveta
i što imaš život, izdanak i koren."

(Rade Jovanović)


Foto: EllaOllivera/privatna arhiva
Foto: EllaOllivera/privatna arhiva

Želela si ovo za poklon, čeka te u tvojoj kući!

Нема коментара:

Постави коментар

Najviše Vam se dopalo!