07 октобар 2021

Moja kćeri, živote moj!

Živote moj,
moja prelepa devojčice plavih očiju, velikog srca i duše koja grli svet.
Želela bih da znaš da nema opuštanja, da borba tek počinje:
Ništa ne moraš, a sve možeš!
Nije važno da si bolja od drugih, već da si najbolja za sebe!
NIšta ne moraš da trpiš, podnosiš, gutaš i ćutiš. Život nije podnošenje već pronalaženje sreće. Način uvek postoji i ti možeš, zaista možeš sve što poželiš. Ali želja dolazi iz srca, a ne iz potrebe.
Najvažnije je da si srećna!
Voli koga god i kako god želiš!
Ne živi kako bi trebalo, već kako osećaš, u saglasnosti sa sobom i tada te niko neće povrediti jer tvoj život tvoj uspeh!
Ne živi kako bi trebalo već kako osećaš, u saglasnosti sa sobom i tada te niko neće povrediti jer tvoj život tvoj uspeh!
U redu je stati, odustati i reći da si pogrešila. Uvek možeš ponovo. To je snaga! Jer ne braniš svoje izbore u prošlosti već nadu u budućnosti.
Slobodno trči, viči, igraj se, voli, raduj, pričaj, jedi, misli kako umeš.
Ne budi kao drugi i dopusti drugima da budu ono što jesu.
Plači, slobodno, gorko, jecajući, jer suze čiste i odnose sve ono što preuzimamo od drugih. Kada ih ne pustimo, padaju u našu dušu, talože i stvaraju bedeme koje niko posle ne može srušiti. Samoća nije strašna, možeš biti sama i srećna. I bolje je biti sam nego u lošem društvu.
Ako si tužna - menjaj, počni ispočetka, vrati se unazad, uradi sve što je potrebno da u sebi vratiš radost i veselje.
Ne možeš menjati druge. Ne možeš menjati ni sebe - možeš samo rasti, razvijati se, učiti i postajati bolja verzija svog bića.
Voli sebe!!!
Ti si čudo, stvoreno iz čuda, koje treba čuda da stvara!
Ti imaš moć i snagu da vodiš život kakav želiš, ma koliko suprotan od onoga kako ga vide drugi, pa i mi. Jer mi smo ti roditelji, ali ti nama ne pripadaš, mi te ne posedujemo, samo te čuvamo.
Hvala ti što postojiš, moja predivna čarobnice i hvala ti što me učiš svemi što nisam znala i što sa tobom otkrivam koliko toga nisma znala.
Možeš leteti! Ja samo ne znam kako. Ne umem te naučiti. Možda ćeš ti naučiti mene. Radujem se svemu što ću od tebe saznati.
Nemoj ići putem kojim je već neko prolazio, već idi novim putem i ostavi svoj trag!
Blistava budućnost te čeka jer veruješ u svoje snove!
Volim te najviše na svetu celom!
Do meseca i nazad!

Foto: EllaOllivera/Privatna arhiva

Autor: Olivera Jeličić
(Neki citati preuzeti sa webpress.rs)

Нема коментара:

Постави коментар

Najviše Vam se dopalo!