05 новембар 2021

Hvala najdraža majko moja

Foto: EllaOllivera/Privatna arhiva

Tebi, koja si me devet meseci nosila ispod srca.
Tebi, koja si me rodila i sama mi dala ime,
da ga ni po kome ne nosim i da mi ga svi ne biraju,
da budem svoja.
Uvek sam govorila kako ličim na tatu,
drugi da ličim na baba Savku,
a ja sam ustvari sve češće ista ti.
Pomalo zabrinuta, oprezna i neodlučna,
zaboravljam ljudima loše strane i
uvek iznova dajem šanse.
Zamisli,
nikad Ti nisam rekla 
kako sam baš srećna kad zaličim na Tebe.
Na Tebe,
koja si bila stub i temelj i krov.
Hiljadu puta si se trgnula iz nemirnog sna
da vidiš da li još uvek gori svetlo i
strepela ujutru da li smo tu.
Bezbroj nedelja si provela kuvajući, 
pakujući, ispraćajući, čekajući.
Sve si nam dala i sačuvala si nam dom.
Hvala Ti što si znala kada da me držiš blizu,
a kada da me pustiš!
Hvala Ti za svaku stepenicu,
za put koji me uvek vodio kući.
Dala si mi korene da započnem ovaj život,
a onda si mi dala krila da letim.
Naučila si me da sanjam jer si verovala u mene.
Nema takve sile na ovoj zemlji,
nema blaga koja su jednaka toj vrednosti,
vrednosti dara majčinske ljubavi.
Hvala Ti za svaki dan obasjan suncem 
jer to ispunjava moja sećanja i srce.
Hvala Ti za svako nesebično neopevano delo.
Znam šta si sve uradila za mene!
Hvala Ti što si mi dala izbor
da tražim svoju dušu i sreću,
dok ne nađem svoj glas.
I hvala Ti što si me naučila da budem dovoljno jaka
da se savijem kad treba.
Zahvaljujem Bogu majko na Tvojoj ljubavi!


sastavila Olivera Jeličić
sa izmenjenim i prilagođenim tekstom
 autorke Dajane Grubišić 

Нема коментара:

Постави коментар

Najviše Vam se dopalo!