15 јануар 2022

Nešto ništa posebno

Umorna sam,
ali mi san ne dolazi na oči.
Boli me svaki deo tela,
svaki mišić,
svaka koščica
i ne znam na koju stranu da se okrenem
i ugnjezdim.
Ali ne boli me onako
da boli,
da bih jaukala.
Na sav glas.
Pa, da.
Jaukala bih
ma ne,
vrištala bih - 
od neke sreće.
Smejala se na sav glas.
Uvek se ovako osećam kad napravim nešto
dobro,
bez obzira koliko moje telo trpi.
Dobro.
Da.
Svašta nešto bude dobro.
Koliko god mi je telo na rezervi
toliko mi baterije 
mojih malih sivih 
pune dobre vibracije i 
šalje ih dalje...
Ne želim još da zaspim.
Telo se buni,
bori sa mislima.
Želim još da uživam u ovom danu.
Ne želim da se završi.
Ne još.
Tako sam uživala u njemu.

Šta sam radila?

Nešto ništa posebno.

Spremala kuću.

Ceo dan!


Autor: Olivera Jeličić

              Foto: EllaOllivera/privatna arhiva

Нема коментара:

Постави коментар

Najviše Vam se dopalo!