07 октобар 2022

Čeznem da ti kažem

„Čeznem da ti kažem najdublje reči koje ti imam reći, ali se ne usuđujem, strahujući da bi mi se mogla nasmejati.“ Rekao je davno Tagore. Strah skriva reči u mom srcu i mojim mislima. Reči, koje mogu da ostvare moje želje ili da pokvare naše prijateljstvo. Zato ćutim i skrivam svoja osećanja od tebe, od svih.

Radovao sam se odlasku u školu, zajedničkim projektima i druženju naših roditelja, jer sam tada provodio vreme sa tobom. Bili smo toliko slični. Samotnjaci, pomalo odbačeni od društva. Kada smo bili zajedno sve je bilo tako lako, lepo i opušteno. Kako smo rasli sve više sam primećivao tvoju prelepu, kao noć, crnu, dugu kosu, iste takve oči i zagonetan osmeh. Tvoja umetnost me je očarala. Prsti koji lete po dirkama klavira ili četkicom prelaze po papiru. Svirala si muziku dok je moje srce plesalo. Slikala si portrete, a ja sam video samo tvoj. Osećao sam se drugačije, lepo i nemirno. Bila je to radost i ljubav. Ispunjavala me je čežnja da ti kažem i pokažem, ali je strah bio veći. Onda su nam se putevi života razišli ali je čežnja ostala. I dalje si mi u mislima. Kao senka me pratiš. Kada čujem tvoje ime, kada vidim tvoje fotografije, kada sretnem devojku koja podseća na tebe, talasi čežnje uzburkaju moje srce i donesu nemir. Čeznem da ti kažem da si lepa i savršena. Čeznem da ti kažem da mislim na tebe i da si moj nespokoj. A onda pomislim da je sve to sada, posle toliko godina bezveze, da ću se uplašiti, spetljati i ispasti smešan. Tada bih u zemlju propao od sramote. Čeznem da te pozovem, da sve priznam, ali i dalje ćutim.

Koliko boli toliko je i lepo da te volim na daljinu. Samo tako si potpuno i samo moja. Reči žive u meni i samo tako neizgovorene imaju pravo značenje. Takve govore o ljubavi koja ne prestaje i koja se zauvek pamti. Čeznem, ali ne, neću ti reći… 

Foto:EllaOllivera/privatna arhiva

Sastav napisao Nikola J., 01.03.2022. 

Нема коментара:

Постави коментар

Najviše Vam se dopalo!